Fraktpolicy

Fraktpolicy

Vad är leveranstiden?

Leveranstiden består av två steg:

1. Behandlingstid
Inom 1–3 arbetsdagar efter att beställningen har lagts granskas, godkänns och packas den. Därefter förbereds paketet för transport.

2. Leveranstid
Sverige: 5–10 arbetsdagar
Leveransen hanteras av PostNord, Sveriges största post- och logistikleverantör.

Alla leveranstider är exklusive eventuella förseningar orsakade av tullhantering. Under intensiva perioder, såsom jul, Black Friday och nyår, kan leveranstiden bli längre.


Vad kostar frakten?

Vi erbjuder gratis premiumfrakt.
Detta inkluderar försäkring vid stöld, förlust eller skada på paketet under transporten.


Var är mitt paket?

När beställningen har skickats får kunden ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer.
Beställningen kan spåras via spårningssidan på vår webbplats.
Klicka på “Track your order” i huvudmenyn på vår hemsida.

Av logistiska skäl kan din beställning delas upp i flera del-leveranser.


Mitt spårningsnummer fungerar inte

Det kan ta upp till 5 arbetsdagar innan spårningsinformationen uppdateras.
Om ingen information visas efter några dagar, vänligen kontakta vår kundtjänst för hjälp.